Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data02/virt51362/domeenid/www.lihulateataja.ee/htdocs/tikker/wp-content/plugins/ubermenu/core/sparkoptions/SparkOptions.class.php on line 776

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data02/virt51362/domeenid/www.lihulateataja.ee/htdocs/tikker/wp-content/themes/zinc/inc/lib/laborator/laborator_dataopt.php on line 738

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data02/virt51362/domeenid/www.lihulateataja.ee/htdocs/tikker/wp-content/themes/zinc/inc/lib/laborator/laborator_dataopt.php on line 1881
Täna lõpetas Lihula Gümnaasiumi 75. lend | TIKKER
Loading... (0%)

Täna lõpetas Lihula Gümnaasiumi 75. lend

22 juuni 2017

Sinule ja Sinust, 75.lend!

Suure hoo ja mürinaga keerab kooli sisehoovi punane Žiguli, tuleb roheline Volkswagen ja hõbedane Audi ja see pisike ilus punane Citroen ning sinine Mitsubishi… Siis astuvad tulijad väärikal sammul koolimajja. Abituriendid! Minu omad! 75. lend! Jube uhke tunne! Mitte selle pärast, millist automarki keegi omab vaid seetõttu, et olen saanud teie kõrval olles näha seda suureks inimeseks saamise ilu ja valu ja võlu.

Nüüd olete küpseks kasvatatud ja targaks koolitatud. Kohe nii tubliks ja targaks, et kahju on teid ellu saata. Just nüüd, kui hakkate klassina „kokku kõlksuma” ning „mina” on üha rohkem juba „meie”. Küll võttis aega! Teate ju isegi!

Selle õppeaasta algusest sai meile kõigile selgeks, et ajaloo seisukohalt võttes oleme meie üks ülimalt tähtis lend Lihula Gümnaasiumis. 75 lennunumbrina on juba iseenesest märkimisväärne, kuid teadmine, et meie oleme need, kellega lõpeb Lihula kooli kuulumine Läänemaa haridusellu, muudab vaatenurka. Igaüks on eriline, ainulaadne ja isikupärane. Ei ole meie hulgas halvemaid ega paremaid, kõik on ühtviisi head!

Siin me oleme 18+1. Kõik 75.lennust. Mõtlemiseks, kas tunned ära, kes on kirjelduse taga peidus?

• Kui juba naerda, siis südamest ja häälekalt! Kui juba laulda, siis vähemalt ooperit! Ning nutindus käib ka igal juhul kõikide asjade juurde.

• Jalgpall on kindlasti parem kui… rahvatants näiteks.Tema puhul. Küll aga paelub veel discgolf ja mälumäng. Ning viisakus ruudus on selle noorhärra märksõnaks. Üks asi veel- laulusõnad tulevad tema sulest lennukalt!

• Uunikumid on kirg, kuid muusika ja mälumäng? Lihtsalt reastamise küsimus. Selle meheta on kooli helitehnika tihti tumm. Ja kooli kokatädi jagab alati kiidusõnu! Vaid „õpilaslik habe” on tekitanud aineõpetajais küsimusi. Nüüd sellele enam vastama ei pea.

• Aukartustäratavalt palju kilomeetreid, mida matkates läbitud, uskumatu tegutsemislust ja nii palju laulmist! Lisaks veel hõbedased teadmised õppetöös. Ning ülim sõbralikkus. Vihjena nii palju, et aegade kauneim „pitsat” koolipulmas.

• Meie klassi esimene ametlik vormikandja. Päriselt! Parim õppetöös läbi aastate. Mälumängur. Spordiinimene. Pika koorilaulukogemusega. Ja sel aastal sai üks päev olla ka Lihula Gümnaasiumi direktor!

• Kui 65.lend tähistas tänavu oma 10. aasta möödumist lõpetamisest, pani see 75.lennu noor „vanakeste” teadmised proovile. Olgu öeldud, et 65. lennu lõpetasid tema 3 õde ning ka nende klassijuhatajaks õnnestus mul olla. Tähtsam kõigest on aga see, et ta on tulihingeline mälumängur, hea õppur ning tegelikult meie koolis kõige suurem sõber.

• Unenägude ekspert! Sellel teemal uurimuski meie koolis tehtud. Tagasihoidlikult, kuid sihikindlalt liigub ta oma unistuste täitumise poole.

• Nii väike, kuid kui kindla sõnaga! Kui klassis kipub kõik lootusetult kiiva kiskuma, siis tuleb tema ja võtab kõige paremas mõttes juhtimise üle.

• On vaja sporti teha- teeb! Muusikat- pole probleemi! Isegi Saabastega Kassi mängimine on tühiasi! Tegelikult kirglik kalamees!

• Tema juba teab, et Lihula Gümnaasium on parim. Kui on teisi koole, milles õpitud, saad võrrelda ning anda adekvaatse vastuse. Neiu, kelle motivatsioonilause on: „palun üks päev veel aega!”. Ja see toimib! Kõik saabki tehtud kas õigeks ajaks või… üks päev hiljem.

• Tema sõnal on väge (väitlus), tema liikumises on jõudu ja kiirust (sport), tema nutikusel on tulemusi (hinded), tema naeratuses on kelmikust (soojus ja ilu).

• Jube palju pabistada ja tegelikult ennast ületada oskab ta alati! Kõhklused, kahtlused ja hirmud on seljatatud, kool lõpetatud. Seda oligi vaja tõestada! Ning tema oskus oma perekonda väärtustada on imetlusväärne.

• Mõni kohe vist sünnib klassivanemaks – nagu tema! Läbi kooliaastate ja kogu klassi poolt arvestatavana! Usaldatakse, mis muud! Ja imetletakse- mõelda vaid, võttis kätte ja tegi Lihula siloaukudesse vibulaskeraja. Ning lisaks kõigele on loodus õnnistanud teda imelise lauluhääle ja kunstimeelega!

• Kaasaegse mehena orienteerub arvutimaailmas probleemideta. Tihti on näha tema postitustel kellaaegu, mis sobiksid pigem sügavaks uneajaks. Kokandus on samuti tema teema. Ja autoroolis tunneb end kindlana.

• Elu on rütm, mitte rutiin! Trummipulgad on alati kaasas ja medikas? Nutikusest annavad tunnistust nii hea õppeedukus kui ka edu mälumängus. Viisakus on sellesse noormehesse sünniga kodeeritud. Hea sõber.

• Muusika! Kõikides variatsioonides. Kirjandus! Hingele. Ülimalt rikas sisemaailm, mis varjab end ning avaldub harva sõnades, eelkõige ikka muusikas. Ja võõrkeelne suhtlus telefonis pluss kõrvaklapid on teda iseloomustamas. Ning siis jälle- muusika!

• Ta on nii palju võimalusi saanud ja neid ise veel juurde loonud, et kirjutas koolikaaslastele oma kogemustele toetudes „õpiku”. Väärt lugemine! Juba kasutatakse! Julgus tundmatu väljakutsega ennast proovile panna on tema puhul imetlusväärne. Toimekas olla maakonnas, vabariigis, kuid eelkõige Lihulas. Kiiduväärt!

• Ta on õppetöös hõbedane, kuid muidu täiesti raudne mees! Rammib muusikat teha ning ühtegi mälumängu ei jäta vahele. Kohusetunne ja härrasmehelikkus võiksid olla tema hüüdnimedeks. Kokkade lemmik.

Kõik kaheksateist on iseloomustatud. Nüüd veel üks, kes naerab ja nutab, pettub ja rõõmustab, kallistab ja kurjustab, muretseb, lohutab, on tore, on nõme ja seda kõike seepärast, et 75. lennu kaheksateist (pisut pöörast) noort on talle sügavale südamesse pugenud.

(võti- juhuks, kui tekib kahtlus, kas tundsid iseloomustuse taustal ka abituriendi ära: Laura, Reilo, Karl Jaan, Maris, Teele, Margus, Getriin, Meribel, Toomas, Merili, Kristi, Kairis, Siki, Tauno, Mattias, Margot, Epp, Andreas, Hilje).

Aitäh, 75.lennu noored, nende aastate eest! Lennake kõrgelt ja ohutult! Aitäh, lapsevanemad! Ja palju õnne! Olete kasvatanud suurepärase noore inimese! Aitäh, kolleegid! Nii mõnigi teist on oma isikliku eeskujuga õpetanud neile noortele rohkem kui kooliõpik!

Lõpulause jäägu teile, elluastujad! Üks teie hulgast on kirjutanud: „ Oli üks juhus ja teine juhus ning siis juhtus üks huvitav ja omanäoline klass!” Ja mul jääb üle sellega nõustuda ning kahe käega alla kirjutada.

Klassijuhataja Hilje Tammaru
Päise foto: Katrin Veek

Katrin Veek - post author

No other information about this author.