Loading... (0%)

GALERII: Sel nädalal on Eestis külas Lihula kooli Erasmus+ koostööprojekti partnerid

13 October 2015

Sel nädalal on Eesti visiidil Lihula gümnaasiumi  Erasmus+ strateegilise koostööprojekti esindajad. Tegemist on 9 riigi kolmeaastase projektiga “Healthy European Youth”, millel on käsil teine aasta. Projekti eesmärk on tervislike eluviiside propageerimine ja õpetajate vahelise rahvusvahelise koostöö soodustamine.

Lisaks Eestile ja peakoordinaator Rumeeniale on ülejäänud seitsmeks partnerriigiks Slovakkia, Itaalia, Kreeka, Hispaania, Soome, Türgi ja Poola. Varasemad koostöökohtmised on toimunud Rumeenias, Türgis ja koos õpilastega Soomes.
Neljas koostöönädal toimub 12.-16. oktoobril Lihulas ja Haapsalus. Nädala jooksul tutvutakse Lihula valla koolikorraldusega ja huvikoolidega.


Esimese tegevusena toimus Lihula gümnaasiumis külaliste vastuvõtt, mille jaoks olid õpilased õppinud iga külalisriigi keeles laulu või tantsu.

Seejärel tehti Lihula gümnaasiumi maja ringkäik, peale mida mindi tutvuma Kunsti- ja muusikakooli õppekorralduse ning Lihula raamatukoguga. Päeva lõpuks külastati Lihula mõisa, kus tegutsevad Rahvaülikool, Lihula muuseum, keraamikaring, käsitöökoda, kaitseliidu Lihula malev ning suvehooajal ka turismiinfopunkt ja kohvik.

Projekti “Healthy European Youth” eesmärgiks on tervislike eluviiside propageerimine. Soomes toimusid sportlikud mõõduvõtmised ja uute sportmängude õppimine ning teistele enda mängude tutvustamine. Valminud on iga riigi spordikuulsustega kalendrid ja huvitava kehalise kasvatuse tunni metoodiline videomaterjal. Selle aasta teema on tervislik toitumine.

Lihula poolt veavad seda ettevõtmist projekti koordinaator Agnes Leemet ja koolidirektor Janar Sõber. Kaudselt on kaasatud terve koolipere, kuid projekt on suunatud 4.-8. klassi õpetajatele ja õpilastele.

Projekti ametlik koduleht: www.heyproject.ro
Lihula kui Eestipoolse esindaja loodud materjalid ja videod

DSC_0020

 

Fotod: erakogu

Lisainfo: Lihula gümnaasium elab ja hingab täiel rinnal

Admin - post author

No other information about this author.