Loading... (0%)

Swedbanki nõustaja uus töögraafik Lihulas

20 mai 2016

Selle aasta algusest hakkas Swedbank pakkuma Lihulas nõustaja teenust kaks korda kuus. Nüüd, peaaegu pool aastat hiljem on selge, et taolise sagedusega nõustamisteenuse järgi puudub Lihulas vajadus. Sellega seoses hakkab Swedbanki nõustaja alates juunist käima Lihula Kultuurimajas kord kuus neljapäeviti. 

On fakt, et üha rohkem inimesi tarbib pangateenuseid läbi interneti, mobiili, pangaautomaadi või telefonipanga vahendusel. Kuigi klientide soov pangaga näost näkku suhelda väheneb, ei kao vajadus selle järgi päriselt ära ilmselt niipea.

Tuletame oma klientidele meelde, et nõustaja juures saab abi igapäevapanganduse teemadel, sõlmida interneti- ja telefonipanga lepinguid ning tellida pangakaarte. Lisaks on inimestel võimalik teha arvuti abil ning vajadusel nõustaja juhendamisel makseid, avada hoiuseid ja sõlmida muid lepinguid.

Võib öelda, et pakutav nõustamisteenus sarnaneb pangakontoris käiguga, lihtsalt tegevus toimub läbi kliendi enda internetipanga.

Swedbank tuletab meelde, et nõustamisele tuleb kaasa võtta internetipanga sisselogimiseks vajalikud koodid ja isikut tõendav dokument. Juhul, kui internetipanga leping puudub, siis kindlasti kaasa võtta mobiiltelefon.

Suvekuudel on nõustaja Lihula Kultuurimajas järgnevatel kuupäevadel: 09. juuni, 14. juuli ja 11. august kell 14.30-16.00.

 

Samal teemal varem
Elektrooniliste kanalite ja teenuste tutvustust, mille kaudu saab oma igapäevaseid rahaasju mugavalt ajada saab lugeda varem ilmunud Lihula Teataja artiklist.

 

Päise pilt: Postimees