Loading... (0%)

Swedbank lõpetab Lihulas klientide vähese huvi tõttu nõustamisteenuse pakkumise

06 september 2016

Tänavu aasta jaanuarist asendas Swedbank AS pangabussid nõustajatega. Lihulas on antud teenuste kasutamisaktiivsus näidanud järjest langevat trendi ning seetõttu lõpetab Swedbank nõustaja teenuse pakkumise meie vallas.

Swedbanki nõustaja võttis algselt Lihulas Kultuurimajas kliente vastu kaks korda kuus, kuid viimaste vähesuse tõttu otsustati alates maist seda sagedust optimeerida ning muuta antud teenuse kättesaadavust üheks korraks kuus.

“Kui kevadel käis nõustaja juures ühes kuus kuni kaks klienti, siis viimased kuud on näidanud, et kliente praktiliselt enam ei käigi,” selgitas Haapsalu ja Rapla kontorite juhataja Katrin Meriloo ning lisas: “Juunis-juulis oli üks klient ning augustis näiteks mitte ühtegi.”

Kui arvestada viimaseid tehinguid, mida Lihula kliendid nõustaja juures tegid, võib julgelt väita, et enamus neist on hõlpsasti teostatavad ka kodust lahkumata. Lihulas on Katrini sõnul nõustaja väljastanud paar paroolikaarti, abistanud ülekande tegemisel ja vaadanud üle sõlmitud lepinguid.

Kuna Swedbankil on lai valik alternatiivkanaleid ja Lihula kliendid on leidnud endile selle aja jooksul sobivaima võimaluse, siis alates 1. septembrist on pangateenused Lihula klientidele edaspidi kättesaadavad mobiili-, interneti- ning telefonipanga vahendusel.


Telefonipank

…on nagu panganõustaja teenus ilma kontorisse tulemiseta, kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui kodus helistate telefonipanga numbril 6 310 310. Telefonipangas suhtlete te otse nõustajaga.

Telefonipank on kiire, paindlik ja vahetu. Saate oma rahaasjadest ülevaate nii sageli kui vaja. Telefonipanga kasutamisel on teenus oluliselt pikemalt kättesaadav kui pangakontori puhul, sest telefonipank töötab tööpäevadel kella 8-20 ja nädalavahetustel kella 10-18.

Telefonipanga teenused

  • Küsida infot oma konto kohta
  • Teha vajalike maksetehinguid ja väärtpaberitehinguid
  • Sõlmida lepinguid
  • Sulgeda pangakaardi, kui see on kadunud
  • Vastuseid igapäevastele küsimustele, mis on pangaga seotud

Selleks, et neid tehinguid läbi telefoni teha, tuleb sõlmida leping ja siis saate oma isikut tõendada paroolikaardi, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega.

Telefonipank on turvaline. Jälgige Teile antud juhiseid ja saate turvaliselt korraldada kõik vajalikud toimingud. Kõik telefonipanga kõned salvestatakse. Nõnda on Teil alati kindlustunne, et võimalike vaidluste ja arusaamatuste korral saab uuesti kuulata Teie ja pangatöötaja vahelise kõne salvestust.

Telefonipangaga liitumine

  • Telefonipangaga saate liituda Swedbanki kliendinõustaja juures kontoris.
  • Pärast lepingu sõlmimist saate paroolikaardi ning seejärel saate kohe mugavalt oma tehinguid tegema hakata.
  • Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea.
  • Tehingute eest teenustasud on samad, mis pangakontorist sama tehingut teostades.
  • Telefonipanga kasutamisel on vajalik mobiiltelefoni või nuppudega lauatelefon.

Internetipank

Swedbanki internetipank on koht, kus pääsete oma makseid ja lepinguid sõlmima  mis tahes kellajal ja mis tahes kohast – tähtis on vaid, et saate kasutada internetiühendusega arvutit. Internetipangast leiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Samuti saate siin sõlmida lepinguid ning teha pangatehinguid. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate, kui sõlmite  pangakontoris lepingu.


Mobiilpank – pank alati taskus

Mobiilipanga kaudu on igalt poolt kiirelt kättesaadavad:

  • Kontojääk ja väljavõte
  • Maksed ja väärtpaberitehingud
  • Pangaautomaatide ja kontorite asukohad
  • Pangakaartide haldamine (limiitide muutmine, ajutine kaardi blokeerimine ja taasavamine)

 

Kristina Kukk
Lihula Teataja kaastoimetaja