Loading... (0%)

Lihula tehnoülevaatuspunkt pakub paindlikut ja mugavat teenust

04 oktoober 2017

22. septembril täitus Lihulas tehnoülevaatuse teenuseid pakkuval ettevõtel Põhjala Tehno OÜ-l kolm tegutsemisemisaastat. Lihula Teataja käis uurimas, kuidas neil seni läinud on.

Lihula transpordifirma L&L juhi ja Põhjala Tehno OÜ juhatuse liikme Aivar Lämmerga sõnul on neil hea meel, et inimesed on ülevaatuspunkti üles leidnud ning aastatega on suudetud oma kliendibaasi kasvatada: „Oleme saanud palju positiivset tagasisidet meie klientidelt, kes kiidavad võimalust teha ülevaatus kiirelt ja soodsamalt oma kodu lähedal.“

Põhjala Tehno teise juhatuse liikme, Aare Sillukse sõnul on neil kliente nii Hanilast, kui ka teistest naabervaldadest. „Oleme siinse piirkonna soodsaim teenuspakkuja,“ selgitas Aare, „Korduvülevaatus ei maksa meil midagi, lisaks on hinna sisse arvestatud ka tulekustutite kontroll. Ka ülevaatuse hinnad on teistega võrreldes samal tasemel või isegi odavamad.“


Paindlik ja mugav teenus

Põhjala Tehno meeskond on oma tegevustes paindlik – vältimaks aja kulutamist järjekorras ootamisele pakub Lihula ülevaatuspunkt võimalust klientidel oma sõiduk jätta parkimisplatsile ning tulla sellele järgi hiljem, kui ülevaatus on sooritatud. „Nii saab inimene oma igapäevaseid toimetusi teha ning säästab aega,“ selgitas Aivar Lämmergas.

Lisaks on nad alati nõus tegema tehnilist kontrolli, et sõiduki omanik saaks enne ülevaatust teada, millised vead tema autol võivad olla ning mida oleks tarvis korda teha. Lisaks saab Põhjala Tehnosse tulla auto tehnilist seisukorda kontrollima sõiduki müüa koos ostjaga.

„Meie peamine soov on, et tehnoülevaatus oleks klientidele mugav teenus, mida ei tehta niiöelda linnukese pärast, vaid selleks, et liikluses osaleksid tehniliselt korras sõidukid, sest nii on ohutu kõigile – nii kaasliiklejatele, kui ka autoomanikele endile,“ selgitas Aivar.


Kuu keskel vähem järjekordi

Küsimusele, kui pikad siis järjekorrad on, vastas Põhjala Tehno töötaja Kalle Koit nii: „Kuu esimestel päevadel ning lõpus on alati väga tihe. Kummalisel kombel soovivad paljud just siis oma auto tehnilist korrashoidu kontrollida.“

Klientide parema teenindamise huvides paluvad Põhjala Tehno meeskond juba aegsasti planeerida oma sõiduki tehnoülevaatus. „Tänapäeval saab ju ülevaatust teha koguni 3 kuud varem – kontrolli intervall ju sellest ei muutu,“ selgitas Aare Sillukse, „Lisaks soovitame klientidel mitte jätta sõiduki kontrollimist kuu lõppu, vaid tulla juba varem, näiteks kuu keskel – nii välditakse järjekordi ning liigset närvikulu.“

Küsimusele, kuivõrd on nad valmis muutma vajadusel lahtiolekuaegu, vastas Aivar Lämmergas, et klientide ettepanekuid võtavad nad alati väga hea meelega vastu: „Kui näeme klientide seas selget soovi, et tehnoülevaatuspunkt võiks olla pikemalt lahti, saame seda võimalust kaaluda. Peamine siinkohal ongi, et inimesed annaksid oma soovidest teada.“

Meeldiva vestluse lõpetuseks soovis Kalle Koit panna kõikidele klientidele südamele, et tehnoülevaatusel peab autojuhil olema kaasas ID-kaart ja auto registreerimistunnistus. „On juhtunud olukordi, kus need jäetakse maha, kuid antud dokumentideta ei saa me ülevaatust kahjuks teha,“ selgitas Kalle.

 

 

Kristina Kukk
Lihula Teataja toimetaja

 

Fotod: Põhjala Tehno ja erakogu